- Επόμενο άρθρο Σ.Ε.Ε. ΚΑΛΟΚΥΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ: Επιμορφωτικό εκπαιδευτικό υλικό με θέμα: «Στρατηγικές υποστήριξης μαθητών/τριών με ΔΕΠ-Υ στη Δ/θμια Εκπ/ση. Παραδείγματα εφαρμογής στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων.
- Προηγούμενο άρθρο ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΕΡΓΕΡΗΣ ΣΤΗ ΓΟΡΤΥΝΑ –ΦΑΙΣΤΟ- ΜΑΤΑΛΑ
Κατηγορίες
- ΑΔΕΙΕΣ (70)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΥΣΔΕ (303)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (1,364)
- ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ (671)
- ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (792)
- ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (598)
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 2016 (1)
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ (240)
- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (339)
- ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (88)
- ΕΚΔΡΟΜΕΣ (5,883)
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (2,369)
- ΕΠΑΛ (313)
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Τ.Π.Ε. (9)
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (168)
- ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ (5)
- ΚΕΣΥ (60)
- ΚΕΣΥΠ (109)
- ΚΠγ – ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ (108)
- ΚΠπ- ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (12)
- ΛΟΙΠΑ (298)
- ΜΑΘΗΤΕΙΑ (225)
- ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ (233)
- ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ (69)
- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (1)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (65)
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (63)
- Π.Ε.Κ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (12)
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (556)
- ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ (13)
- ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΗΜΕΡΙΔΕΣ (379)
- ΣΕΠ (27)
- ΣΤΕΛΕΧΗ (232)
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΕΩΝ (18)
- ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ (7)
- ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ (739)
- ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ (18)
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (562)
- Χωρίς κατηγορία (30)
Πρόσφατα άρθρα
- Διευκρινίσεις σχετικά με το μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία»
- ΠΔΕ ΚΡΗΤΗΣ – Ημέρα ενημέρωσης για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. 2024
- ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
- ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 151 του ν. 4610/2019 (Α’ 70)
- Σ.Ε. Φιλολόγων Καλοκύρη Βασιλεία: 2η Ανακοίνωση: Συγγραφή διηγημάτων από μαθητές/-τριες Γυμνασίων, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. (επιστημονικής αρμοδιότητας Φιλολόγων Σ.Ε. Β. Καλοκύρη) προς συλλογική έκδοση σχ. έτους 2023-24. Βεβαίωση σε Φιλολόγους
Ιστορικό
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
Περισσότερα