- Επόμενο άρθρο Εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2018-2019
- Προηγούμενο άρθρο Σ.Ε.Ε. ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΡΑΜΟΥΤΣΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ: Αποστολή εκπαιδευτικού υλικού και των Οδηγιών για τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών/-τριών του Γενικού Λυκείου προς τους/τις συναδέλφους των σχολείων επιστημονικής αρμοδιότητας, από τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Φιλολόγων του ΠΕ.ΚΕ.Σ. Κρήτης, Ιωάννα Α. Ραμουτσάκη
Κατηγορίες
- ΑΔΕΙΕΣ (62)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΥΣΔΕ (215)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ (1,035)
- ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ (570)
- ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (646)
- ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (494)
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 2016 (1)
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ (169)
- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (228)
- ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (62)
- ΕΚΔΡΟΜΕΣ (4,371)
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (1,900)
- ΕΠΑΛ (194)
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Τ.Π.Ε. (8)
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (109)
- ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ (5)
- ΚΕΣΥ (59)
- ΚΕΣΥΠ (105)
- ΚΠγ – ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ (83)
- ΚΠπ- ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (9)
- ΛΟΙΠΑ (296)
- ΜΑΘΗΤΕΙΑ (186)
- ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ (184)
- ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ (54)
- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (1)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (61)
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (58)
- Π.Ε.Κ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (12)
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (342)
- ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ (11)
- ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΗΜΕΡΙΔΕΣ (236)
- ΣΕΠ (7)
- ΣΤΕΛΕΧΗ (93)
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΕΩΝ (18)
- ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ (4)
- ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ (715)
- ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ (9)
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (408)
- Χωρίς κατηγορία (11)
Πρόσφατα άρθρα
- Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο
- Ενημέρωση για τροποποίηση της προκήρυξης 2ΕΑ/2022
- Επισημάνσεις και βοηθητικό υλικό σχετικά με την τρίωρη εξέταση του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο Γυμνάσιο, τον τρόπο διατύπωσης των θεμάτων και τον τρόπο βαθμολόγησης των δοκιμίων» (σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 89611/Δ2/09-07-2020 Υ.Α., ΦΕΚ Β΄ 3029/21-07-2020)
- Πρόσκληση μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για το σχολικό έτος 2022-2023
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΥΣΔΕ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 2022
Ιστορικό
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
Περισσότερα