- Επόμενο άρθρο Masterclasses 2022 – Προχωρημένα μαθήματα Φυσικής Σωματιδίων από το Πανεπιστήμιο Κρήτης
- Προηγούμενο άρθρο Προσλήψεις 2.500 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας, για το διδακτικό έτος 2021-2022
Κατηγορίες
- ΑΔΕΙΕΣ (62)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΥΣΔΕ (216)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ (1,039)
- ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ (570)
- ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (646)
- ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (495)
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 2016 (1)
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ (169)
- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (228)
- ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (62)
- ΕΚΔΡΟΜΕΣ (4,371)
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (1,903)
- ΕΠΑΛ (194)
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Τ.Π.Ε. (8)
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (109)
- ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ (5)
- ΚΕΣΥ (59)
- ΚΕΣΥΠ (105)
- ΚΠγ – ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ (83)
- ΚΠπ- ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (9)
- ΛΟΙΠΑ (296)
- ΜΑΘΗΤΕΙΑ (186)
- ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ (185)
- ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ (56)
- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (1)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (61)
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (58)
- Π.Ε.Κ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (12)
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (345)
- ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ (11)
- ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΗΜΕΡΙΔΕΣ (238)
- ΣΕΠ (7)
- ΣΤΕΛΕΧΗ (93)
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΕΩΝ (18)
- ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ (4)
- ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ (715)
- ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ (9)
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (409)
- Χωρίς κατηγορία (11)
Πρόσφατα άρθρα
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΥΣΔΕ: ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 2022
- Υποβολή εκπαιδευτικών προγραμμάτων για το σχολικό έτος 2022-2023
- Ο.Σ.Ε.Ε. ΠΕΚΕΣ ΚΡΗΤΗΣ ΒΙΔΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ: Διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα την παιδαγωγική διαχείριση προφορικά εξεταζόμενων μαθητών/μαθητριών
- Ενημέρωση Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής
- Διευκρινίσεις για την αξιολόγηση των «κατ’ ιδίαν διδαχθέντων» και στρατεύσιμων μαθητών Δ/θμιας Εκπ/σης και των μαθητών/τριών Δ/θμιας Εκπ/σης που έχουν ενταχθεί στα «Διαδικτυακά Τμήματα» για το σχολικό έτος 2021-2022
Ιστορικό
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
Περισσότερα