- Επόμενο άρθρο Ενημέρωση σχετικά με την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πειραματικά και στα Πρότυπα Σχολεία για το σχολ. έτος 2020-2021
- Προηγούμενο άρθρο Κατάρτιση πινάκων με προτεινόμενους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικούς Δ.Ε. για τη συγκρότηση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων (ΚΕΕΜ) καθώς και της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Εξετάσεων (ΚΕΕΕ) έτους 2020
Κατηγορίες
- ΑΔΕΙΕΣ (62)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΥΣΔΕ (214)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ (1,031)
- ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ (569)
- ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (645)
- ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (493)
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 2016 (1)
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ (169)
- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (227)
- ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (62)
- ΕΚΔΡΟΜΕΣ (4,371)
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (1,899)
- ΕΠΑΛ (193)
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Τ.Π.Ε. (8)
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (109)
- ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ (5)
- ΚΕΣΥ (59)
- ΚΕΣΥΠ (105)
- ΚΠγ – ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ (83)
- ΚΠπ- ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (8)
- ΛΟΙΠΑ (296)
- ΜΑΘΗΤΕΙΑ (186)
- ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ (184)
- ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ (54)
- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (1)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (61)
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (58)
- Π.Ε.Κ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (12)
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (340)
- ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ (11)
- ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΗΜΕΡΙΔΕΣ (236)
- ΣΕΠ (7)
- ΣΤΕΛΕΧΗ (93)
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΕΩΝ (18)
- ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ (4)
- ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ (715)
- ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ (9)
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (407)
- Χωρίς κατηγορία (11)
Πρόσφατα άρθρα
- Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, έτους 2022
- ΥΠΑΙΘ: 10 ερωτήσεις και απαντήσεις για την “Ελληνική PISA”
- Πανελλαδικές εξετάσεις 2022 Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ)
- Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑ.Λ. έτους 2022
- Ο.Σ.Ε.Ε. ΠΕΚΕΣ ΚΡΗΤΗΣ ΒΙΔΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ: Διαδικτυακή Εσπερίδα Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης αναφορικά με «Το Τραύμα της Απομάκρυνσης Ανηλίκων»
Ιστορικό
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
Περισσότερα