- Επόμενο άρθρο Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εκπαιδευτικών ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής για το μάθημα της Κολύμβησης κατά το σχ. έτος 2022-2023
- Προηγούμενο άρθρο Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος μονίμων εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής για την εφαρμογή του αντικειμένου της Κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής, ορισμός Συντονιστών Κολύμβησης και ενέργειες για την έναρξη του αντικειμένου για το σχολικό έτος 2022–2023
Κατηγορίες
- ΑΔΕΙΕΣ (74)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΥΣΔΕ (344)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (1.478)
- ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ (725)
- ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (881)
- ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (644)
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 2016 (1)
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ (254)
- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (381)
- ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (109)
- ΕΚΔΡΟΜΕΣ (6.196)
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (2.519)
- ΕΠΑΛ (337)
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Τ.Π.Ε. (9)
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (189)
- ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ (5)
- ΚΕΣΥ (60)
- ΚΕΣΥΠ (109)
- ΚΠγ – ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ (114)
- ΚΠπ- ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (12)
- ΛΟΙΠΑ (298)
- ΜΑΘΗΤΕΙΑ (243)
- ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ (255)
- ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ (72)
- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (1)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (67)
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (68)
- Π.Ε.Κ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (12)
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (632)
- ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ (13)
- ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΗΜΕΡΙΔΕΣ (405)
- ΣΕΠ (35)
- ΣΤΕΛΕΧΗ (275)
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΕΩΝ (18)
- ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ (7)
- ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ (739)
- ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ (20)
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (584)
- Χωρίς κατηγορία (36)
Πρόσφατα άρθρα
- Επιμορφωτικό Σεμινάριο – Συνέδριο με θέμα «Κοινωνική εργασία & Σύγχρονες προκλήσεις – Διαμεθοδικές προσεγγίσεις και Διεπιστημονικότητα»
- Ενημερωτικές δράσεις (επισκέψεις – τηλεδιασκέψεις) για μαθητές Λυκείου από το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης
- ΠΔΕ Κρήτης: Α’ Απόφαση έγκρισης ανάθεσης εργαστηριακού μαθήματος ειδικότητας σε εκπαιδευτικούς του Μεταλυκειακού Έτους -Τάξης Μαθητείας περιόδου 2024-2025 στην ΠΔΕ Κρήτης με ΑΔΑ
- Τοποθετήσεις αναπληρωτών Γ’ Φάση
- Εφαρμογή του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» στο Νηπιαγωγείο, το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο
Ιστορικό
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Αύγουστος 2024
- Ιούλιος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2013
Περισσότερα