- Επόμενο άρθρο Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης στο Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων της Διεύθυνσης Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για το σχολικό έτος 2020-2021
- Προηγούμενο άρθρο Ανακοίνωση βαθμών ΓΕΛ-ΕΠΑΛ 2020
Κατηγορίες
- ΑΔΕΙΕΣ (70)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΥΣΔΕ (297)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (1,298)
- ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ (638)
- ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (766)
- ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (584)
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 2016 (1)
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ (224)
- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (313)
- ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (88)
- ΕΚΔΡΟΜΕΣ (5,331)
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (2,292)
- ΕΠΑΛ (307)
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Τ.Π.Ε. (8)
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (161)
- ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ (5)
- ΚΕΣΥ (60)
- ΚΕΣΥΠ (109)
- ΚΠγ – ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ (104)
- ΚΠπ- ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (12)
- ΛΟΙΠΑ (298)
- ΜΑΘΗΤΕΙΑ (219)
- ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ (226)
- ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ (65)
- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (1)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (65)
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (63)
- Π.Ε.Κ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (12)
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (523)
- ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ (13)
- ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΗΜΕΡΙΔΕΣ (350)
- ΣΕΠ (23)
- ΣΤΕΛΕΧΗ (214)
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΕΩΝ (18)
- ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ (6)
- ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ (737)
- ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ (15)
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (528)
- Χωρίς κατηγορία (26)
Πρόσφατα άρθρα
- ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΚΟΥΩ – ΑΓΓΙΖΩ – ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ»
- Ανακοίνωση προσωρινού πίνακα μοριοδότησης αιτήσεων μετάθεσης μελών ΕΕΠ σχολικού έτους 2023-2024
- 13ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (1η Ανακοίνωση)
- Οδηγίες – κατευθύνσεις για τη λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης
- Σ.Ε. ΠΕ07 Αντιγόνη Χατζηιώαννου: Διαθεματικές προσεγγίσεις STEΑΜ στο μάθημα των Γερμανικών: Από την Ιδέα στην Υλοποίηση & τέλος στην περιγραφική αξιολόγηση
Ιστορικό
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
Περισσότερα