- Επόμενο άρθρο Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη μετακίνηση μαθητών ενός τμήματος της Β’ και δύο τμημάτων της Γ’ τάξης, του 4ου ΓΕ.Λ. Ηρακλείου στo Πανεπιστήμιο Κρήτης στο Ρέθυμνο και στην πόλη του Ρεθύμνου.
- Προηγούμενο άρθρο Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών/τριών του ΓΕΛ ΑΡΧΑΝΩΝ σε Ελούντα (Σπιναλόγκα) – Άγιο Νικόλαο – Νεάπολη
Κατηγορίες
- ΑΔΕΙΕΣ (75)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΥΣΔΕ (399)
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (1.537)
- ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ (795)
- ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (966)
- ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (676)
- ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 2016 (1)
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ (280)
- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (420)
- ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (120)
- ΕΚΔΡΟΜΕΣ (6.825)
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (2.688)
- ΕΠΑΛ (354)
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Τ.Π.Ε. (9)
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (212)
- ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ (6)
- ΚΕΣΥ (60)
- ΚΕΣΥΠ (109)
- ΚΠγ – ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ (124)
- ΚΠπ- ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (12)
- ΛΟΙΠΑ (299)
- ΜΑΘΗΤΕΙΑ (266)
- ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ (283)
- ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ (82)
- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (3)
- ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ (67)
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (71)
- Π.Ε.Κ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (12)
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (742)
- ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ (13)
- ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΗΜΕΡΙΔΕΣ (449)
- ΣΕΠ (46)
- ΣΤΕΛΕΧΗ (322)
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΕΩΝ (18)
- ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ (9)
- ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ (739)
- ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ (25)
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (636)
- Χωρίς κατηγορία (48)
Πρόσφατα άρθρα
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα “100 χρόνια Μίκης Θεοδωράκης” στο ΠΣΚΗ
- Εισαγωγή διακριθέντων αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΥΣΔΕ: ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026
- Μήνυμα του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπαίδευσης Κρήτης για τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου
- Παράταση υποβολής Συλλογικού Προγραμματισμού στο πλαίσιο της εφαρμογής του Συλλογικού προγραμματισμού εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο για το σχολικό έτος 2025-2026
Ιστορικό
- Οκτώβριος 2025
- Σεπτέμβριος 2025
- Αύγουστος 2025
- Ιούλιος 2025
- Ιούνιος 2025
- Μάιος 2025
- Απρίλιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Αύγουστος 2024
- Ιούλιος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Αύγουστος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Αύγουστος 2022
- Ιούλιος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Αύγουστος 2021
- Ιούλιος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Αύγουστος 2020
- Ιούλιος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούλιος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Αύγουστος 2017
- Ιούλιος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Ιούλιος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2013
Αναρτήσεις Σχ. Συμβούλων
Περισσότερα
